AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки / Групова виставка «РІЗДВО ЗОРІЄ». Малярство, графіка

Групова виставка «РІЗДВО ЗОРІЄ». Малярство, графіка

27 грудня 2016 - 3 лютого 2017
 
Зима. За вікном – меланхолійно-засніжені дні. Бавлячись, морозяний холод малює візерункові листівки на склі. І світло осель у цю пору стає по-особливому теплим і затишним.
Мистець прагне відтворити невловиму холодну красу довкілля й теплий святочний настрій душі. Перед його очима – глибокий, насправді різноманітний білий колір, що підкорює й огортає все навколо. Крижані лінії графічного та живописного перетинаються в «Сутінках» Миколи Мазура. Карпатський краєвид Василя Бурча розкриває всю силу та врівноваженість природи такої суворої пори. Осяяний сонцем седнівський ранок Віктора Романщака сюжетно перегукується з роботою Алли Горської: уважний погляд на прості речі допомагає відтворити індивідуальну історію споглядання життєвої щоденності. Й так нещоденно-празниково розгортаються обрядодії у Феодосія Гуменюка, так казково проступає з обіймів лісу «Хатка» Олени Кульчицької та «Замерзле озеро» Сергія Молодчикова!
…Іскриться святковий вогник, як пісня «Коляди» Юрія Герца. «Святе сімейство» Ніни Буряк осяває сакрум родинної благодаті. Зоріє-наближається Різдво.
Галерея "АВС-арт"

Афіша

«МАРІЯ-МРІЯ, ГАННА-ПАННА»04 травня 2017

Серія живописних робіт київської художниці Анни Діденко – це, як зазначає авторка, присвята Жінці, її неосяжній красі та ніжній силі. Виставка «Марія-мрія, Ганна-панна» в галереї «АВС-арт» представляє добірку жіночих образів, розмаїтих у своїй характерності. Декоративно-етнографічна стилізація дає художниці можливість актуалізувати міфопоетичний сенс жіночності, властивий українській культурі.

Митці

Коцка Андрій Андрійович Коцка Андрій Андрійович
(23.06.1911, Ужгород – 3.11.1987, Ужгород) – український живописець. Навчався (1927-1931) у Публічній школі малювання в Ужгороді (у Й.Бокшая, та А.Ерделі); на відділенні монументального мистецтва в Академії образотворчого мистецтвва в Римі (1940-1942, у Ф.Ферроці).