AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки

Віталій Кононенко. Малярство

11 - 29 квітня 2017

                                                                                                                                                                                                                                       Олійний живопис… Це безглузде заняття в епоху всепереможного шурхотіння бабла.

Але... Бог у дні творіння випадково впустив на землю срібне покотьоло, що загубилося межи людей. Той обруч котиться й донині, торкаючи навздогад людські істоти. І не завжди обрані радіють срібному дотику того покликання.

Олег Ясенєв. Малярство

21 березня - 8 квітня 2017

Плине час… У коловерті днів і років змінюють свої барви спогади й мрії, пульсуючи привабним світлом, з’являються й заникають образи, з яких висновується канва емоційних ремінісценцій. І випадком стрічається старе фото, що в ньому – глибина незабутнього: чорно-біла тремтлива водна гладінь – бездонна, як небо.

Наталія Ярова. Малярство

28 лютого - 18 березня 2017

Мистецький доробок Наталії Ярової дивує (саме дивує, бо таке рідко трапляється серед художників) передусім стилістичним різноманіттям і творчими рішеннями. Ще більше подивовує те, що різнобіжність індивідуальної манери аж ніяк не розминається з високою якістю робіт. Рівно однаково всім картинам притаманні високий професіоналізм, естетика краси, культура лінії й мазка, композиційна виваженість, колірна вишуканість. Зрештою, така стала якість творчої праці стверджує конкретну відповідальність мисткині перед наділеним Богом талантом, а також її готовність до миттєвої відповідальності за вибір власної форми Буття, що водночас звільняє людину від формальних установок і забобонів традиційної чи то фахової, чи назагал людської думки.

Сергій Прінь. Малярство, левкаси

 7 - 25 лютого 2017

Одмінною рисою С.Пріня треба визнати його послідовне (за деякими винятками) ігнорування таких жанрів, як пейзаж, портрет, натюрморт. Більшість творів майстра – сюжетні композиції, що мають своєю змістовою серцевиною своєрідне віддзеркалення нашого не вельми радісного сьогодення. Це власний казковий світ, де неживі предмети наділені емоціями, здатні відчувати красу й потворність, сприймати чужий біль як власний. На окремих полотнах автор може бути іронічним, навіть в’їдливо-саркастичним: свідомо зіставляючи цінності вічні з удаваними, мистець мовби запрошує глядача до діалогу, дискусії, змушує задуматися над тим, як живемо й куди йдемо.

Групова виставка «РІЗДВО ЗОРІЄ». Малярство, графіка

27 грудня 2016 - 3 лютого 2017

Зима. За вікном – меланхолійно-засніжені дні. Бавлячись, морозяний холод малює візерункові листівки на склі. І світло осель у цю пору стає по-особливому теплим і затишним. Мистець прагне відтворити невловиму холодну красу довкілля й теплий святочний настрій душі. Перед його очима – глибокий, насправді різноманітний білий колір, що підкорює й огортає все навколо...

Анатолій Фурлет. Малярство, графіка

 6 - 24 грудня 2016

…Сьогодні у творчості активно звертаються до архетипів, символіки язичництва чи трипільської культури. Та назагал художники доволі часто експлуатують цей спадок у своїх роботах. Тоді образ заникає, архетип міліє. Він тліє, не запалюючись, і стає нецікавим. Але мене подивувало, що у творах Анатолія Фурлета архетип оживає, очищується, набуває глибинних животворящих сенсів. І, стаючи вже предметним світом, він, з одного боку, втілює естетику пантеїзму, а з іншого – трансформуючись, виображує на полотнах міфологічний образ буття, адекватний нашому сьогоденню.

Андрій Гуренко. Малярство, графіка

15 листопада - 3 грудня 2016

Спілкуючись чи пишучи, ми використовуємо порівняння, що вочевидь походять із царини геометрії: любовний трикутник, коло друзів, овал обличчя, перехрестя уваги тощо… Характеризуючи емоційне відношення, констатуємо далекість чи близькість, про думки часто говоримо, що вони йдуть паралельно. Раціональне та чуттєве, змішуючись, створюють яскраве мовне поле, де можливості творчого синтезу – необмежені. Здатність вільно поєднувати мені видається привабливішою, ніж тяжіння до будь-якої конвенційної чистоти. За відомим висловом, гармонію перевіряють алгеброю, – то чому б не застосувати геометрію до романтики?

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Виставки Фоторепортаж

Афіша

«МАРІЯ-МРІЯ, ГАННА-ПАННА»04 травня 2017

Серія живописних робіт київської художниці Анни Діденко – це, як зазначає авторка, присвята Жінці, її неосяжній красі та ніжній силі. Виставка «Марія-мрія, Ганна-панна» в галереї «АВС-арт» представляє добірку жіночих образів, розмаїтих у своїй характерності. Декоративно-етнографічна стилізація дає художниці можливість актуалізувати міфопоетичний сенс жіночності, властивий українській культурі.

Митці

Контратович Ернест Рудольфович Контратович Ернест Рудольфович
(17.06.1912, с. Кальна Розтока, тепер Словаччина. - 23.12.2009, Ужгород) – український живописець. Навчався (1928-1932) у Публічній школі малювання в Ужгороді (у Й.Бокшая, А.Ерделі). Закінчив Ужгородську учительську семінарію (1932). Член СХУ (1946, Закарпатська організація).