AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки

Олег Ясенєв. Малярство

21 березня - 8 квітня 2017

Плине час… У коловерті днів і років змінюють свої барви спогади й мрії, пульсуючи привабним світлом, з’являються й заникають образи, з яких висновується канва емоційних ремінісценцій. І випадком стрічається старе фото, що в ньому – глибина незабутнього: чорно-біла тремтлива водна гладінь – бездонна, як небо.

Наталія Ярова. Малярство

28 лютого - 18 березня 2017

Мистецький доробок Наталії Ярової дивує (саме дивує, бо таке рідко трапляється серед художників) передусім стилістичним різноманіттям і творчими рішеннями. Ще більше подивовує те, що різнобіжність індивідуальної манери аж ніяк не розминається з високою якістю робіт. Рівно однаково всім картинам притаманні високий професіоналізм, естетика краси, культура лінії й мазка, композиційна виваженість, колірна вишуканість. Зрештою, така стала якість творчої праці стверджує конкретну відповідальність мисткині перед наділеним Богом талантом, а також її готовність до миттєвої відповідальності за вибір власної форми Буття, що водночас звільняє людину від формальних установок і забобонів традиційної чи то фахової, чи назагал людської думки.

Сергій Прінь. Малярство, левкаси

 7 - 25 лютого 2017

Одмінною рисою С.Пріня треба визнати його послідовне (за деякими винятками) ігнорування таких жанрів, як пейзаж, портрет, натюрморт. Більшість творів майстра – сюжетні композиції, що мають своєю змістовою серцевиною своєрідне віддзеркалення нашого не вельми радісного сьогодення. Це власний казковий світ, де неживі предмети наділені емоціями, здатні відчувати красу й потворність, сприймати чужий біль як власний. На окремих полотнах автор може бути іронічним, навіть в’їдливо-саркастичним: свідомо зіставляючи цінності вічні з удаваними, мистець мовби запрошує глядача до діалогу, дискусії, змушує задуматися над тим, як живемо й куди йдемо.

Групова виставка «РІЗДВО ЗОРІЄ». Малярство, графіка

27 грудня 2016 - 3 лютого 2017

Зима. За вікном – меланхолійно-засніжені дні. Бавлячись, морозяний холод малює візерункові листівки на склі. І світло осель у цю пору стає по-особливому теплим і затишним. Мистець прагне відтворити невловиму холодну красу довкілля й теплий святочний настрій душі. Перед його очима – глибокий, насправді різноманітний білий колір, що підкорює й огортає все навколо...

Анатолій Фурлет. Малярство, графіка

 6 - 24 грудня 2016

…Сьогодні у творчості активно звертаються до архетипів, символіки язичництва чи трипільської культури. Та назагал художники доволі часто експлуатують цей спадок у своїх роботах. Тоді образ заникає, архетип міліє. Він тліє, не запалюючись, і стає нецікавим. Але мене подивувало, що у творах Анатолія Фурлета архетип оживає, очищується, набуває глибинних животворящих сенсів. І, стаючи вже предметним світом, він, з одного боку, втілює естетику пантеїзму, а з іншого – трансформуючись, виображує на полотнах міфологічний образ буття, адекватний нашому сьогоденню.

Андрій Гуренко. Малярство, графіка

15 листопада - 3 грудня 2016

Спілкуючись чи пишучи, ми використовуємо порівняння, що вочевидь походять із царини геометрії: любовний трикутник, коло друзів, овал обличчя, перехрестя уваги тощо… Характеризуючи емоційне відношення, констатуємо далекість чи близькість, про думки часто говоримо, що вони йдуть паралельно. Раціональне та чуттєве, змішуючись, створюють яскраве мовне поле, де можливості творчого синтезу – необмежені. Здатність вільно поєднувати мені видається привабливішою, ніж тяжіння до будь-якої конвенційної чистоти. За відомим висловом, гармонію перевіряють алгеброю, – то чому б не застосувати геометрію до романтики?

Петро Ряска. Малярство

25 жовтня - 12 листопада 2016

«Там, де ростуть гриби» – живописна серія, де Петро Ряска зосереджується на пленерній практиці, втілюючи водночас рефлексії своїх перформативних практик із вибудованою системою символів та колірних сполучень, близьких колективному підсвідомому. Водночас бачимо індивідуальний досвід: «Полотна створено на пленерах у різних гірських куточках Закарпаття: Яківське, Стужиця, Пилипець, Буківцьово та Білки, – місцях, де простір гір – поза часом, як нерозгадана загадка, оповита верховинським туманом. У проекті продовжуються малярські традиції жанру пейзажу, актуального для закарпатської школи живопису. Це мій власний шлях, де я по-новому відкриваю пленерну практику», – говорить мистець.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 »

Виставки Фоторепортаж

Афіша

«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024

Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування…

Митці

Верещагін Геннадій Георгійович Верещагін Геннадій Георгійович
(Нар. 18.11.1955, Запоріжжя) – український графік. Закінчив КХІ (1981, у А.Чебикіна, І.Селиванова). Член СХУ (1985, Одеська організація). Лауреат міжнародних конкурсів графіки. Працює в техніці кольорового офорту, переважно в пейзажному жанрі. Майстер екслібриса.