AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки

Михайло Поживанов. Малярство

15 вересня - 2 жовтня 2020

Живопис дає мені можливість урівноважити душу, активізувати підсвідомість і створити світ своїх творчих образів. Через живопис долучаєшся до вічності, бо саме на полотні колір безконечний. За допомогою нескінченного кольору через ілюзію твориш нове бачення світу, наповненого глибинними сенсами. Благородства й честі, мінливості й внутрішньої свободи. Ясності й прямоти. Вірності й довір’я. Тепла, радощів, поваги… І ти відчуваєш повноту життя.

Групова виставка «До моря»

18 серпня - 11 вересня 2020

Формуючи візуальний ряд традиційної тематичної виставки, ми прагнемо презентувати особливий експозиційний підхід, акцентуючи на певних деталях: знак, асоціація, емоція; колір, форма; школа, напрям, стиль. Таким чином, море в мистецькому просторі «АВС-арт» набуває нових потрактувань, його образні прояви за рахунок широкого діапазону представлених художніх візій – розмаїті й неповторні.

Сергій Григор’єв. Малярство

 16 червня - 4 липня 2020 

Те, що я жанрист, – вже доведено критикою, не викликає ні в кого заперечення й моє заняття портретом. А от запитують, як на схилі віку я раптом став пейзажистом. Ні, я не став – завжди був ним! З дитинства, живучи біля Дніпра, захопився цією рідкісною й пісенно-поетичною довколишньою природою...

Групова виставка «Панна»

25 лютого - 17 березня 2020

Сьогодні, в час тотального вуаєризму й ексгібіціонізму, божественному еросу навряд чи знайдеться місце. Культура тих, хто оголюється, й тих, хто на них дивиться, виключає таке поняття, як інтимність. Тому оголеність, котра існує як річ у собі й не закликає (а іноді навіть змушує) дивитися, підглядати чи наглядати, породжує, швидше, здивування, аніж захоплення. Епосі шоу й нарцисизму чуже поняття споглядання, і це стосується не лише візуального, а й загалом чуттєвого рівня сприйняття.

Валерій Шкарупа. Левкас, малярство

4 - 21 лютого 2020

У доробку Валерія Шкарупи за динамікою колірних і тональних мас, за вивіреним і ретельно розрахованим композиційним рішенням, вміло накладеним шаруватим тлом бачаться справжнє відчуття краси і культура побудови абстрактної живописної форми. Його картини вирізняються напруженим комунікативним ефектом: вони створені, аби вести культурний діалог із глядачем, занурюючи того в атмосферу прецедентних зорових текстів, але також вони повертають відчуття первозданної справжності сприйняття.

Групова виставка «Срібне сяйво зими»

14 - 30 січня 2020

Пухнаста чи ледь забілена, сувора чи лагідна, – зима для нас завжди передусім святково-святочна. Хтось милується інеєм, що перетворює краєвид на казкове видиво. Хтось медитує під неспішний лет сніжинок. Із нетерпінням чекає, аби бухнутись у найпишнішу кучугуру, й лаштує ковзани. Готує подарунки. Іде до церквиці чи храму – по дари небесні. Й виглядає зорю, що першою зійде на Святвечір. 

Галерея «АВС-арт» долучається до цієї настроєвості тематичною виставкою живопису й графіки. Традиційно в нашій колекції – класичне та сучасне українське мистецтво, представлене різними поколіннями, школами й напрямками. 

Анатолій Фурлет. Малярство

10 грудня 2019 - 10 січня 2020

Що найбільше вражає в полотнах Анатолія Фурлета – так це невичерпне розмаїття авторських рішень, яке поєднується з граничною атрактивністю чи не кожного з окремо взятих творів. Створюється воно ніби на межі можливого, сягаючи зенітної фази, верховіття візуального перфекту. Тож і здається, що повторити таке не під силу руці художника. Вдале вирішення теми передбачає ситуацію унікальності, а не конвеєрне продовження теми. 
У робітні нашого мистця не десятки – сотні творів. І вони не розчаровують та не втомлюють глядацьке око, адже повтор змінено реінкарнацією, а повторити «один в один» Анатолій Фурлет відмовляється принципово. Неможливо. Нецікаво.


Виставки Фоторепортаж

Афіша

«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024

Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування…

Митці

Медвідь Любомир Мирославович Медвідь Любомир Мирославович
Народився 10 липня 1941 р. с.Варяж Сокальського району на Львівщині. 1965 р. закінчив Львівський інститут прикладного і декоративного мистецтва за спеціальністю «художня кераміка» (педагоги: Р.Сельський, К.Звіринський, В.Манастирський, Д.Довбошинський).