AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки

Наталія Ярова. Малярство

28 лютого - 18 березня 2017

Мистецький доробок Наталії Ярової дивує (саме дивує, бо таке рідко трапляється серед художників) передусім стилістичним різноманіттям і творчими рішеннями. Ще більше подивовує те, що різнобіжність індивідуальної манери аж ніяк не розминається з високою якістю робіт. Рівно однаково всім картинам притаманні високий професіоналізм, естетика краси, культура лінії й мазка, композиційна виваженість, колірна вишуканість. Зрештою, така стала якість творчої праці стверджує конкретну відповідальність мисткині перед наділеним Богом талантом, а також її готовність до миттєвої відповідальності за вибір власної форми Буття, що водночас звільняє людину від формальних установок і забобонів традиційної чи то фахової, чи назагал людської думки.

Сергій Прінь. Малярство, левкаси

 7 - 25 лютого 2017

Одмінною рисою С.Пріня треба визнати його послідовне (за деякими винятками) ігнорування таких жанрів, як пейзаж, портрет, натюрморт. Більшість творів майстра – сюжетні композиції, що мають своєю змістовою серцевиною своєрідне віддзеркалення нашого не вельми радісного сьогодення. Це власний казковий світ, де неживі предмети наділені емоціями, здатні відчувати красу й потворність, сприймати чужий біль як власний. На окремих полотнах автор може бути іронічним, навіть в’їдливо-саркастичним: свідомо зіставляючи цінності вічні з удаваними, мистець мовби запрошує глядача до діалогу, дискусії, змушує задуматися над тим, як живемо й куди йдемо.

Групова виставка «РІЗДВО ЗОРІЄ». Малярство, графіка

27 грудня 2016 - 3 лютого 2017

Зима. За вікном – меланхолійно-засніжені дні. Бавлячись, морозяний холод малює візерункові листівки на склі. І світло осель у цю пору стає по-особливому теплим і затишним. Мистець прагне відтворити невловиму холодну красу довкілля й теплий святочний настрій душі. Перед його очима – глибокий, насправді різноманітний білий колір, що підкорює й огортає все навколо...

Анатолій Фурлет. Малярство, графіка

 6 - 24 грудня 2016

…Сьогодні у творчості активно звертаються до архетипів, символіки язичництва чи трипільської культури. Та назагал художники доволі часто експлуатують цей спадок у своїх роботах. Тоді образ заникає, архетип міліє. Він тліє, не запалюючись, і стає нецікавим. Але мене подивувало, що у творах Анатолія Фурлета архетип оживає, очищується, набуває глибинних животворящих сенсів. І, стаючи вже предметним світом, він, з одного боку, втілює естетику пантеїзму, а з іншого – трансформуючись, виображує на полотнах міфологічний образ буття, адекватний нашому сьогоденню.

Андрій Гуренко. Малярство, графіка

15 листопада - 3 грудня 2016

Спілкуючись чи пишучи, ми використовуємо порівняння, що вочевидь походять із царини геометрії: любовний трикутник, коло друзів, овал обличчя, перехрестя уваги тощо… Характеризуючи емоційне відношення, констатуємо далекість чи близькість, про думки часто говоримо, що вони йдуть паралельно. Раціональне та чуттєве, змішуючись, створюють яскраве мовне поле, де можливості творчого синтезу – необмежені. Здатність вільно поєднувати мені видається привабливішою, ніж тяжіння до будь-якої конвенційної чистоти. За відомим висловом, гармонію перевіряють алгеброю, – то чому б не застосувати геометрію до романтики?

Петро Ряска. Малярство

25 жовтня - 12 листопада 2016

«Там, де ростуть гриби» – живописна серія, де Петро Ряска зосереджується на пленерній практиці, втілюючи водночас рефлексії своїх перформативних практик із вибудованою системою символів та колірних сполучень, близьких колективному підсвідомому. Водночас бачимо індивідуальний досвід: «Полотна створено на пленерах у різних гірських куточках Закарпаття: Яківське, Стужиця, Пилипець, Буківцьово та Білки, – місцях, де простір гір – поза часом, як нерозгадана загадка, оповита верховинським туманом. У проекті продовжуються малярські традиції жанру пейзажу, актуального для закарпатської школи живопису. Це мій власний шлях, де я по-новому відкриваю пленерну практику», – говорить мистець.

Володимир Харакоз. Малярство

4 - 22 жовтня 2016

 У художньому світі Володимира Харакоза відчутна жага синкретичного сприйняття світу – цілісності, в якій стала система координат поступається місцем метафізично актуалізованому простору. Без небокраю й визначеного часу він перетворюється на задзеркалля, де буття набуває особливої вартості, а звичайні предмети стають сакралізованими об’єктами пізнання. Все рівноцінне, рівнозначуще й однаково загадкове. Недарма в багатьох натюрмортах і навіть архітектурних пейзажах присутній мотив із пляшками. Відкорковані, зі зверненими до глядача горлечками, вони наче готові поділитися своїм священним знанням…

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Виставки Фоторепортаж

Афіша

«ВІРШІ ЛІТА»15 травня 2018

 У «Віршах літа» Алла Волобуєва акумулює досвід побаченого, осягнутого, пережитого в мандрівках реальними й уявними світами. Тут тяглі горизонтальні структури полотен чи використовуваний прийом картини в картині утворюють авторську наративну систему з оригінальною настроєвістю. Це своєрідний баланс на межі лірики й епосу: асиметрична будова, синтез живописних і графічних елементів, орієнтальна архітектоніка перспективи.

Митці

Коцка Андрій Андрійович Коцка Андрій Андрійович
(23.06.1911, Ужгород – 3.11.1987, Ужгород) – український живописець. Навчався (1927-1931) у Публічній школі малювання в Ужгороді (у Й.Бокшая, та А.Ерделі); на відділенні монументального мистецтва в Академії образотворчого мистецтвва в Римі (1940-1942, у Ф.Ферроці).