AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Виставки

Головна / Виставки / Виставки / Михайло Радь. «Цвіркун в очереті». Малярство. Інсталяція.

Михайло Радь. «Цвіркун в очереті». Малярство. Інсталяція.

22 грудня - 5 січня

Творчість львівського художника Михайла Радя не можна вкласти в рамки якогось певного напряму, школи, як не варто ні з ким порівнювати, – він ні на кого не схожий. З одного боку, Михайло Радь нібито в контексті contemporary, з іншого – тяжіє до спрощення мистецької ідеї, її максимальної дохідливості до глядача. Твори художника – це уособлення його мікрокосмосу, маленького світу зі своїми законами самоідентифікації. Прагнучи проникнути в сутність цього світу, мистець викристалізовує свій стиль відповідними матеріалами та техніками. Так, дерев’яна дошка найкраще підтримує провідну ідею художника – простота та первісність.

Найчастіше Михайло Радь звертається до пейзажу та анімалістики. Це відбувається без будь-якої спроби імітації природних форм, інтерпретуються лише суттєві характеристики, що стимулюють експресивність та самозаглиблення мистця. Досягти цієї експресивності дозволяє також фактурна поверхня дошки, на якій часто присутні лише натяки на об’єкти, що немов розчиняються у безкінечній глибині простору, – людина, пташка чи дерево.
Михайло Радь дотримується основної мети інсталяції – створення в певному об’ємі особливого художньо-змістового простору, який побудований на неординарному поєднанні тривіальних речей. Мистець виявляє нові чуттєві та смислові значення предметів інтер’єру, що зістарені часом. Звільнивши речі від утилітаризму, автор надає їм символічного характеру, а середовищу, в яке вони потрапляють, – іншого змістового навантаження та значущості. Вони вражають тонким відчуттям поверхні матеріалу, з яким працює мистець, безпосередністю, ненадуманим мазком пензля. Для Радя важливо оминути будь-яку інтелектуалізацію та надуманість, створити простір, який був би виразником натхнення, одноразовим схопленням ідеї.
Михайло Радь: «У своїй творчості я хочу повністю відійти від будь-яких впливів. Хочу, щоб лишився тільки я і глядач – один на один».
«Цвіркун в очереті» – перша персональна виставка Михайла Радя в Києві. Тож експозиція в галереї «АВС-арт» – унікальна нагода познайомитися з творчістю львівського художника.
Про автора: Народився 1978 року у Львові. Закінчив Львівську академію мистецтв. Учасник виставок: «Осінній салон» (Львів; 2007, 2009), «Арт-Київ» (2008), «Арт-Стамбул» (2009), «Сучасне українське мистецтво» (Бухарест, 2009).

 

Афіша

«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024

Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування…

Митці

Бокшай Йосип Йосипович Бокшай Йосип Йосипович
(2.10.1891, с. Кобилецька Поляна (тепер Рахівського р-ну Закарпатської обл.) – 19.10.1975, Ужгород) – український живописець. Навчався (1910-1914) у Будапештській академії мистецтв (у Імре Ревеса). З 1918 жив в Ужгороді.