Анатолій Фурлет. Малярство, графіка
6 - 24 грудня 2016
…Сьогодні у творчості активно звертаються до архетипів, символіки язичництва чи трипільської культури. Та назагал художники доволі часто експлуатують цей спадок у своїх роботах. Тоді образ заникає, архетип міліє. Він тліє, не запалюючись, і стає нецікавим. Але мене подивувало, що у творах Анатолія Фурлета архетип оживає, очищується, набуває глибинних животворящих сенсів. І, стаючи вже предметним світом, він, з одного боку, втілює естетику пантеїзму, а з іншого – трансформуючись, виображує на полотнах міфологічний образ буття, адекватний нашому сьогоденню.
Алла Маричевська, арт-директор галереї
|
| | |
«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024
Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування… |
Бокшай Йосип Йосипович
(2.10.1891, с. Кобилецька Поляна (тепер Рахівського р-ну Закарпатської обл.) – 19.10.1975, Ужгород) – український живописець. Навчався (1910-1914) у Будапештській академії мистецтв (у Імре Ревеса). З 1918 жив в Ужгороді.
|
|