Квіткові мотиви у творчості українських художників. Малярство
5 - 29 червня 2013
Галерея «АВС-арт» пропонує зустріти літню пору серед квітів, зібраних відомими українськими живописцями, й перепочити в наших експозиційних залах, де представлені роботи, на які надихнула Флора.
Навряд чи слова будуть вичерпно доречними, щоб розкрити всю звичайну дивовижність квітки – творіння природи, досконале у своїй нефункціональній красі й щоденно, явно чи непомітно, присутнє в нашому житті. Квіти – як поезія, де кожен може знайти співзвучний настрою мотив. Тож ми беремо з собою у квіткове товариство вірші Раїси Лиші, котрі вишукано доповнюють дивовижну звичайність краси.
«Княжать червоні маки» на реалістичних полотнах Ернеста Контратовича. «Пробіліли ромашки» серед польових квітів Дмитра Сироватки. «Соняшники кружляють простір» мозаїчного світу модерну Володимира Лемзякова. В академічних постановках Валентини Цвєткової пелюстки квітів «пахнуть морем / у довгасті очі акації / гарбою / в’їжджає вечір». «Квіти обабіч шляху / ховаються у бурі / космічних неіснувань» в експресіоністичних полотнах Ігоря Мельничука…
квітка зійшла
прибула
об’явилась урочо
виринула із невіді
мов зірка чи сонце
і вмент звеселила
умиротворила усесвіт
прогнала людську
неволю зажуру
|
| | |
«ПРОСТІР ПЕРЕБУВАННЯ»22 квітня 2024
Персональна виставка одеського художника Дмитра Величка вперше презентується в Києві, що дає можливість поціновувачам мистецтва увійти в його авторський «Простір перебування», відзначений особливим світовідчуттям. Своїм нефігуративним композиціям Дмитро Величко свідомо не дає назви, запрошуючи глядача до співтворчості. Це спонукає замислитися про тотожності/подібності/відмінності в синонімічному ряді: простір буття, розташування, знаходження, присутності, перечікування… |
Борецький Адальберт Адальбертович
(14.11.1910, с. Убла, Словаччина - ………1990, Кошице, Словаччина) – український, словацький живописець. Навчався (1927-1931) в Публічній школі малювання в Ужгороді (у А.Ерделі). Був членом Товариства карпатсько-руських митців (1935-1939).
|
|