AVSart Gallery
AVSart Gallery

Про галерею

Колекція

Виставки

Арт-вісті

Контакти
Головна  Контакти  Мапа сайту 

Афіша

Головна / Арт-вісті / Афіша / «МЕРЕЖАНІ ДНІ»

«МЕРЕЖАНІ ДНІ»

10 червня 2014
Людмила Задорожна уособлює органічність поєднання генетично-кодових імпульсів зі своєю власною живописною образо- й формотворчістю, прагнення української національної свідомості відчувати природу не лишень як рідну землю, а й як ідеал краси та добра. Малює вона так само щиро, як дихає, говорить, посміхається… Любить квіти, переважно живі, не зрізані. Натюрморт з однією ромашкою в кришталевій вазі – то білолиця «персона», якою милуються так само, як і королевою квітів – трояндою. Поважні «Бульденежі» в композиції – вишукане поєднання реального та умовного, також «квіткового», тла. Поступово в художниці визріває концепція натюрморту, пейзажу; форма ускладнюється, образ поглиблюється… Малюнок домінує в багатьох живописних композиціях мисткині. Вона досягає доведення зображень до віртуозного живописно-просторового цілого, рух і статика якого індивідуально виражені й привабливі.
Л.Задорожна начебто синтезує свої уподобання попередніх років, стає все сміливішою й розкутішою; творчість її, однак, стоїть осторонь крайнощів авангардистських експериментів, зберігаючи вірність як школі, так і безпосередності та щирості дитячих вражень. «Залізла якось малою увечері на копицю, а переді мною сливи, освітлені місяцем, – то ж якийсь незбагненний сливово-срібний колір. Несу його з собою все життя…» – зізнається художниця.
Природа, квіти – то імпульс до творчої трансформації, перетворення «живого», «реального» в живописно-декоративну форму. Квіткові композиції створюють багатоколірний, живий і водночас структурований натюрморт, прекрасний за своєю колористичною єдністю, часом за несподіваною логікою поєднання кольорів. Чим більше художниця посилює колір, тим площиннішим стає живопис і тим активніше спрацьовує він на простір. Колір не приховує площини, не порушує вільної течії малюнку.
Фантазія Людмили Задорожної – земна, вона не вигадує заради вражаючого ефекту. Це й творить її мистецьку постать – талановиту, щиру, відкриту світові.
Ніна Велігоцька,
кандидат мистецтвознавства

Афіша

«СІРА ПЕЙНА»19 березня 2024

«Сіра Пейна» – нова виставка живопису й графіки Анатолія Дністрового, названа, як і його нова повість «Сіра Пейна» (К.: Віхола, 2023. – 208 с.), що презентуватиметься в рамках події 13 квітня. Колір Payne’s grey, інспірований палітрою англійського художника Вільяма Пейна, добре відомий серед живописців і акварелістів – він відзначається темною глибиною з металево-синім відтінком.

Митці

Караффа-Корбут Софія Петрівна Караффа-Корбут Софія Петрівна
(23.08.1924, м. Львів – 29.10.1996, м. Львів) – український графік. Закінчила Львівський інститут ужиткового та декоративного мистецтва (1953, у І. Гуторова, В. Манастирського, Р. Сельського).